Hopp til hovedinnholdet

Søk i databasene våre

Frokostmøte om Altinn 3.0

Viktig informasjon om overgangen til ny versjon og hva dette betyr for deg som fullmektig og kunde.
3 personer som sitter sammen
Gjennom prosjektet «Smart tilgjengelighet» skal Patentstyret bidra til ny teknologi og løsninger for plattformen Altinn 3.0. Er du nysgjerrig på hvordan overgangen til ny løsning blir for deg som kunde?

Fullmektigenes og IP-ansvarliges kunnskap og erfaring er viktig for oss. Derfor inviterer vi dere i IP-bransjen til frokostmøte og workshop. På dette frokostmøtet kan du bidra med innspill og stille spørsmål. Første del av møtet er satt av til både informasjon og diskusjon. Siste del vil bli arrangert som en workshop.

Sentrale tema:

  • Altinn 3: Første skjema testes denne våren
  • Migrering av Altinn 3: Konsekvenser når Altinn 2 stopper 1. juni 2025
  • Det blir lansering av digitalt Tidende i 2023
  • Flere typer av åpne data

For hvem?

Dette frokostmøtet er for fullmektiger og IP-ansvarlige i store bedrifter. Vi ønsker spesielt at personer som er ansvarlig for bedriftens fagsystemer og bruk av digitale tjenester deltar. Hvis du ikke får invitasjonen fra Patentstyret eller en kollega og ønsker å delta, kan du sende en e-post til  kurs@patentstyret.no.

 

 

Takk for din tilbakemelding! Ønsker du svar, ring +47 22 38 73 00 og snakk med kundesenteret vårt
Denne siden ble sist endret: