Nytt kundesenter - bedre kundedialog

6. mars 2017: Vi styrker tilbudet vårt til kundene. Dagens infosenter er blitt et nytt kundesenter med totalt 17 medarbeidere.
kundesenter7692_900.jpg

Kundesenteret utvider åpningstiden på telefon og e-post – fra nå av er vi tilgjengelige fra kl. 08 til 15:45.

Senteret er til enhver tid bemannet med fire dyktige saksbehandlere og eksperter innen områdene design, varemerke og patent. Dette sikrer at kundene våre får god informasjon og veiledning, og blir møtt av fagfolk med tung kompetanse på alle felt.

Vi tar imot kundebesøk hver dag fra kl 10 til 14. Kom gjerne innom for en hyggelig prat!

Kundesenteret har telefonnummer 22 38 73 00.

Takk for din tilbakemelding! Ønsker du svar, ring +47 22 38 73 00 og snakk med kundesenteret vårt
Denne siden ble sist endret: