Nå kan du bestille prioritetsbevis og melde endringer via Altinn

18. januar 2018: Vi har nå lansert to nye elektroniske skjemaer som gjør det enklere å bestille prioritetsbevis og bekreftet kopi, og melde fra om overdragelse, fusjon eller endring av navn/adresse/fullmektig.
registerendringer960.jpg
  1. Melding til Patentstyret om overdragelse, fusjon eller endring av navn/adresse/fullmektig 
    Bruk dette skjemaet hvis du skal gjøre endringer i eksisterende varemerke-, design- og patentsøknader eller rettigheter.
     
  2. Bestilling av prioritetsbevis og bekreftet kopi  
    Bruk dette skjemaet hvis du skal bestille og betale prioritetsbevis / bekreftet kopi av varemerke-, design- og patentsøknader eller rettigheter.

    Bestillingen må betales med Visa, MasterCard eller BankAxess ved innlevering. Så snart vi har behandlet bestillingen, sender vi deg et elektronisk prioritetsbevis/bekreftet kopi. Hvis du har behov for en papirutskrift i stedet for en elektronisk, må dette spesifiseres i skjemaet.
Takk for din tilbakemelding! Ønsker du svar, ring +47 22 38 73 00 og snakk med kundesenteret vårt
Denne siden ble sist endret: