Nå kan du bestille prioritetsbevis og melde endringer via Altinn
18. januar 2018: Vi har nå lansert to nye elektroniske skjemaer som gjør det enklere å bestille prioritetsbevis og bekreftet kopi, og melde fra om overdragelse, fusjon eller endring av navn/adresse/fullmektig.

- Melding til Patentstyret om overdragelse, fusjon eller endring av navn/adresse/fullmektig
Bruk dette skjemaet hvis du skal gjøre endringer i eksisterende varemerke-, design- og patentsøknader eller rettigheter.
- Bestilling av prioritetsbevis og bekreftet kopi
Bruk dette skjemaet hvis du skal bestille og betale prioritetsbevis / bekreftet kopi av varemerke-, design- og patentsøknader eller rettigheter.
Bestillingen må betales med Visa, MasterCard eller BankAxess ved innlevering. Så snart vi har behandlet bestillingen, sender vi deg et elektronisk prioritetsbevis/bekreftet kopi. Hvis du har behov for en papirutskrift i stedet for en elektronisk, må dette spesifiseres i skjemaet.