Noen av de flinke folkene på Patentstyrets kundesenter
Noen av de flinke folkene på Patentstyrets kundesenter. Foto: Patentstyret

Patentstyrets kundesenter er fortsatt best i test!

7. mai 2020: Noen av Norges viktigste kundesentre er blitt testet og målt, og landets beste på kundeservice er nå kåret. I klassen for offentlig virksomhet gikk Patentstyret av med seieren, foran Tolletaten og Fjellinjen.

Patentstyrets kundesenter konkurrerte mot tolv andre virksomheter om å bli best i klassen blant offentlige etater. Dette er det andre året på rad at de har vunnet prisen i denne klassen.

En av de som har vært med i testpanelet sier følgende om sin opplevelse med Patentstyrets kundesenter:

«Selv om jeg fikk beskjed om at det jeg hadde spurt om havnet litt utenfor selskapets ansvarsområde, fikk jeg god hjelp. Skikkelig god hjelp. Med alt jeg bare kunne drømme om av informasjon. Lærte skikkelig mye nytt av denne samtalen»

Kåringene og premieutdelingen skulle egentlig ha foregått på Call Center Dagene 7. og 8. mai, men denne konferansen er utsatt til 29. og 30. oktober. Kåringen av vinnerne ble i stedet offentliggjort på nettsiden til arrangøren Seeyou den 7. mai.

Premieutdelingen kommer til å foregå på Call Center Dagene i oktober, med heder og ære til alle vinnerne!

Logo - Kundersenterpris for offentlig virksomhet

Takk for din tilbakemelding! Ønsker du svar, ring +47 22 38 73 00 og snakk med kundesenteret vårt
Denne siden ble sist endret: