
Patentstyrets kundesenter er fortsatt best i test!
(4. mai 2022): For fjerde år på rad har Patentstyrets kundesenter vunnet Kundeserviceprisen i offentlig klasse, i konkurranse med 10 andre offentlige virksomheter.
Kundeserviceprisen har blitt delt ut av SeeYou og Confex siden 2007. I år foregikk prisutdelingen den 28. april. Hele 192 kundesentre fra ulike bransjer deltok i årets konkurranse, som var inndelt i 24 klasser. En rekke «mystery shoppere» kontaktet kundesentrene for å teste hvordan de besvarte henvendelser i ulike kanaler.
Kundesenteret vårt vant sin klasse med god margin foran Tolletaten og Veiledning helsenorge.no.
God kundeservice kommer ikke av seg selv. Det ligger mye teamarbeid, trening og kunnskapsdeling bak de gode resultatene. Og ikke minst ønsket om å gi gode svar til kundene til en hver tid.

Les mer om prisen og vinnerne på nettsiden til Kundeserviceprisen 2022