Sykkelhansker

Granberg held konkurrentane på avstand med varemerke og designvern

Granberg AS har med innovative løysingar innanfor handvern klart å bli ein av dei leiande hanskeprodusentane i verda. For å halde konkurrentane på avstand blir produkta designverna og varemerkeregistrerte.

Granberg AS er ein leiande merkevareprodusent av hanskar til industri, næringsmiddel og helse med produksjon i fleire land – med eit verdsomspennande marknadsfokus. Firmaet blei etablert i 1961, og feirer 60 år i 2021. Hovudkontoret er på Bjoa i nærleiken av Haugesund. Konsernomsetninga til bedrifta ligg på over 500 MNOK.

– Vi utviklar produkta våre kontinuerleg for å vere best mogeleg tilpassa etterspurnaden i marknaden og dei krava kundane våre stiller.

Til sjuande og sist handlar det om å verne eit marknadsfortrinn som vi har jobba svært hardt for å oppnå.

Ole M. Granberg

administrerande direktør

Ole M. Granberg, administrerande direktør i Granberg AS

Ole M. Granberg

administrerande direktør

Bak produkta våre ligg det ein betydeleg innsats når det gjeld både tid og ressursar. Produktutviklingsteamet til Granberg legg stor vekt på å skape intelligente design kombinert med optimal ergonomi. 

Registrert design

Designvernet sikrar dei mot at konkurrentane deira lagar noko som liknar på produkta deira. Varemerkeregistreringa vernar namnet og omgrepsapparatet dei brukar om produkta.   

— Vi har i stor grad gjort søknadsprosessen sjølv. I første omgang er det eit kostnadsspørsmål. Vidare er det ikkje noko hokus pokus å søkje sjølv. Det ligg gode rettleiingar på internett, sier Granberg. 

Red Dot Award

I 2016 mottek dei den internasjonale designutmerkelsa Red Dot for eitt av sine produkt. 

Red Dot Award er eitt av dei mest ettertrakta kvalitetsstempla for god design internasjonalt. 

Sykkelhansker som Granberg mottek den internasjonale designutmerkelsa Red Dot for i 2016
Sykkelhansker som Granberg mottek den internasjonale designutmerkelsa Red Dot for i 2016

Les mer om No Isolation tar godt vare på varemerket sitt
Elever i klasserom med robot på en pult
  • Kundehistorier
  • Design
  • Patent
  • Varemerke

No Isolation tar godt vare på varemerket sitt

«Enn så lenge har ikke No Isolation opplevd kopiering av produktene eller misbruk av varemerkene våre. Samtidig er dette en kontinuerlig trussel vi tar på det største alvor.»

Publisert 18. oktober 2023

Les mer om Ask gård: Med gjennomtenkt design, egen font og registrerte rettigheter som suksessfaktorer
Mat fra Ask gård
  • Kundehistorier
  • Design
  • Varemerke

Ask gård: Med gjennomtenkt design, egen font og registrerte rettigheter som suksessfaktorer

Kristoffer og Anne Marte ønsker å utvikle norsk spekemat til en internasjonal merkevare. I tillegg til god kvalitet, legger de stor vekt på det visuelle. En designregistrert font, bevisst fargebruk og historien om den fyrrige chorizoen "PABLO" er noen av ingrediensene i deres merkevarestrategi.

Publisert 16. oktober 2023

Les mer om Heymat: nordnorsk teppesuksess vinner markedet med beskyttet design
Sand_heymat+_24_kristinefivemelvær_liveberg_sofiebrovold (1)
  • Kundehistorier
  • Varemerke
  • Design

Heymat: nordnorsk teppesuksess vinner markedet med beskyttet design

Bedriften er svært opptatt av design og ønsker at produktene skal ha et skandinavisk uttrykk. Design er imidlertid lett å kopiere. Hvis de ikke beskytter det, vil andre kunne lage tilnærmet like produkter.

Publisert 24. april 2023