Artiklar
Kva bør du tenkje på når du satsar i utlandet?
Viss du skal selje til utlandet eller leggje produksjonen dit, er det fleire ting du bør tenkje på for å lukkast.
Korleis unngå piratkopiar i di bedrift?
Verksemdene kan støyte på problem med piratvarer på ulike måter. Falske varer kan kome inn i bedrifta sine forsyningskjeder, eller verksemda sine produkt kan blir forfalska.
Patentstyret si søkjeteneste - ei ukjend inspirasjonskjelde
Jobbar du med idear til ny teknologi eller nye produkt? Ofte kan det vere inspirerande å sjå kva som allereie finst av liknande teknologi på marknaden. Det kan vere noko du skal spinne vidare på, eller kanskje du finn ei nisje der det ikkje finst produkt i dag?
Derfor vel norske kjendisar å verne namnet sitt
Fleire og fleire begynner å sjå verdien av å verne varemerket sitt. Det gjeld også eit titalls norske kjendisar. Kjende namn som Karpe, Erling Braut Haaland, Johannes Høsflot Klæbo, Gabrielle, Magnus Karlsen, Astrid S og Fredrik Skavland har alle sendt inn søknader til Patentstyret.
Korleis bli best på kundeservice?
Patentstyret sitt kundesenter mottok Kundeserviceprisen i kategorien offentleg på Callsenterdagane i slutten av april. Det er firmaet SeeYou som deler ut prisen, og Patentstyret sine medarbeidarar gjekk til topps i konkurransen med 15 andre offentlege verksemder. Ein slik siger kjem ikkje av seg sjølv, men krev mykje forarbeid.
Har du ein IPR-strategi?
Formålstenleg bruk av immaterielle rettar i innovasjonen kan bidra til å skape og sikre verdiar, og å unngå feilinvesteringar. Det er viktig å tenkje på korleis dei immaterielle verdiane og rettane - patent, varemerke og design - skal forvaltas og foredlas.
Umoralske varemerke
I varemerkelova er det ei føresegn om at varemerke ikkje kan bli registrert viss dei «strider mot moral.» Det er ikkje ofte vi nekter eit merke på grunn av dette, men kva inneber eigentleg denne føresegna?
Registrerte rettar kan vere viktig viss du treng eksterne investorar
Har du etablert ei verksemd, så har du kanskje behov for å få inn ein investor eller kreditt frå ein bank. Då kan det vere smart å ha registrerte rettar til patent, varemerke eller design.
Kvifor må eg vite noko om varemerke, design og patent sjølv om eg ikkje skal verne noko?
Du driv kanskje ei verksemd og tenkjer at du ikkje treng å vite noko om patent, varemerke og designrettar? For du har inga oppfinning du skal patentere, noko namn du skal registrere som varemerke eller design du skal verne. Så då er det vel ikkje så viktig å vite noko om det?
Kva er forskjellen på patent og varemerke?
Vi får ofte spørsmålet: «Kan eg ta patent på eit namn?» eller «kan eg ta patent på ein idé?» Mange trur at patent er eit sekkeord for alle typar rettar og einerett. Dermed trur dei det er mogleg å ta patent på det meste. Lat oss rydde litt i omgrepa og fjerne misforståing.