
Ny innloggingsløsning og andre forbedringer i våre digitale tjenester
Den nye løsningen er mer stabil når du beveger deg mellom de ulike tjenestene. Løsningen gir dessuten økt sikkerhet ved at du kan velge tofaktorautentisering. Den gir deg også bedre kontroll over egen brukerkonto.
Betaling: Det er nå enklere å gjøre endringer i ordren som ligger inne i tjenesten. Hvis du for eksempel må etterbetale forsinkelsesavgift eller ønsker å betale for en klasse mindre, kan du nå kontakte regnskap i Patentstyret for å få hjelp til å betale korrekt beløp i tjenesten.
Nedlasting av kvitteringer, spesielt i store ordre, går nå vesentlig raskere.
Min konto: Du får en bedre sortering av sakene dine (de nyeste først). Visning på mobil er også forbedret.
Validerte europeiske patenter (EP) er nå tilgjengelige (og har vært det i noe tid).
Søk: Du kan nå teste ut fonetisk søk, som foreløpig er en BETA-versjon. Visning av resultatlisten på nettbrett inneholder mer informasjon.
Produktvelgerens avanserte verktøy: Her finnes nå 60 000 forhåndsgodkjente produkter fra EU-landenes harmoniserte database (HDB) å velge mellom.
Søknadsveiviseren: Hvis du skal levere inn flere, nesten identiske varemerkesøknader kan du fra velge å kopiere en innlevert eller påbegynt søknad. Visningen for mobil er forbedret.