16 ivrige kundebehandlere fra Patentstyret vant Kundeserviceprisen for offentlige etater i 2021
Kundesenteret vårt er veldig opptatt av god service, og legger mye energi i å hjelpe alle som tar kontakt. Foto: Patentstyret.

Patentstyrets kundesenter er fortsatt best i test!

(29. april 2021): For tredje år på rad vant Patentstyrets kundesenter i dag Kundeserviceprisen i offentlig klasse, i konkurranse med 10 andre offentlige virksomheter. Og de klatret helt opp til tredjeplass i konkurransen totalt sett.

Kundeserviceprisen har blitt delt ut av SeeYou og Confex siden 2007. Hele 157 kundesentre fra ulike bransjer deltok i årets konkurranse, som var inndelt i 20 klasser. En rekke "mystery shoppere" kontaktet kundesentrene for å teste hvordan de besvarte henvendelser i ulike kanaler.

Kundesenteret vårt vant sin klasse med god margin foran Tolletaten og Arbeidstilsynet. De fikk blant annet veldig høy skår på kriteriet «Sannsynlighet for at du vil anbefale dette selskapet til venner eller familie».

God kundeservice kommer ikke av seg selv. Det ligger mye teamarbeid, trening og kunnskapsdeling bak de gode resultatene. Og ikke minst ønsket om å gi gode svar til kundene til enhver tid. 

De glade vinnerne og den fornøyde direktøren

 

Les mer om prisen og vinnerne på nettsiden til Kundeserviceprisen 2021

Takk for din tilbakemelding! Ønsker du svar, ring +47 22 38 73 00 og snakk med kundesenteret vårt
Denne siden ble sist endret: